Marts 50

Vi skal ALLE være klar til sommer og den der satans bikini … 🙂

Her er så vores lille udfordring.

Vi skal have ALLE igang med at træne. Denne udfordring skal bevise at selv en lille smule træning, kan få stor betydning. Energiniveauet skulle gerne stige, humøret kommer helt sikkert til at blive bedre, højere fedtforbrænding i løbet af dagen, og som bonus kan det være at du/I får smag for det og vil have mere 🙂

Alle jer som i forvejen er med mig (og I dælme bare så seje) I er med til at få flere igang. Vær med og inspirer…. Når jeg personligt ser at I har trænet, så bliver jeg også motiveret… så det går absolut begge veje. Spred gerne rygtet og få nye folk med. Kollegaer, veninder, venner og familie…. alle er velkomne. Vis/fortæl hvilken forskel det gør for dig at træne, og vis dem denne udfordring.

 

Forklaring på udfordringen (den står også på facebook lovefitness.dk)

Herinde skal I alle sammen hver dag notere ned, hvilken øvelse I har lavet den dag 50 gentagelser af.
Så eks. d. 1.3 så laver jeg 50 mt. climbers, eller 50 armbøjninger, eller 50 burpees, eller 50 goblet squats eller…… ja listen er lang og det bedste af det hele: I vælger selv, og så tjekker I ind hver dag, med nye 50 gentagelser. Husk at notér hvilke øvelse I tog 🙂

I må meget gerne lave nogle af de samme øvelser gennem marts måned…. Syntes bare at I skal prøve at variere lidt 🙂 så det ikke kun er den samme ‘lette’ hele vejen igennem. Vælg en gang i mellem den lidt tungere afdeling såsom 50 burpees med armbøjninger. (Den har jeg personligt tænkt mig at vælge nogle dage, da de ALTID udfordrer mig)

Derudover har I mulighed for at dele det op i løbet af dagen. 10 af gange i løbet af din arbejdsdag eller i reklamepausen når du sidder hjemme i stuen 🙂
Derudover træner jeg selvfølgelig min alm. daglige træning.
Og de 50 er ikke includeret i dén træning. De er udover.

Her er der en udfordring som alle kan være med på. 50 gentagelser er hurtigt overstået, men så vigtigt for at få rutinen og dit mindset ændret til at motion kan gøres hurtigt og kan sagtens laves mens man laver mad, ser tv, er på job eller andet.

Så jeg håber at der er flere der hopper med på denne udfordring. Da I alle skriver hvad I har lavet, så er vi alle med til at motivere hinanden. Jubiiiii det bedste jeg ved 🙂
God fornøjelse. Knus fra mig.
Pernille

120 kommentarer

  • admin

    ja de er dælme heller ikke for tøsedrenge de dér jump tucks…. svært at lande blødt når man er ved at brænde ud 🙁

  • Gitte Eilstrup

    50(100) step up på skammel og en modificeret udgave af #34.
    Styrtede på løbeturen i går og slog min venstre side rimelig meget, så alm. Squat og ingen reptile – men fik da trænet lidt 😉

    Jeg har der efterhånden fint med commando plank, hvorimod jeg går fuldstændig død på jump tucks, som du lavede den anden dag.

  • Gitte Eilstrup

    50 (100) rev. plank one leg lift off (???) + dag 2 i nov.udfordringen og har også liiiige løbet 10 km 😀

  • admin

    Sikke noget Gitte 🙂 god bedring hurtigt 🙂
    Jeg nuppede lige 50 jump tucks idag 🙂 glemmer at skrive men får lavet mine 50 blandet hver dag…. og det gør I også. SUPER glad for at I er med. Knus fra mig og god lørdag til alle 🙂

  • Ann Louise Larsson

    nuppede lige lovefitness13 og herefter plank med 50 kneedrops. Skøn træning 🙂
    God lørdag

  • Ann Louise Larsson

    Lovefitness 31 og så sad jeg op af en væk i 90 graders bøjning og løftede min kettelbell over hovedet 50 gange. Det syder i lårbasserne. 😀

  • Mie

    Pyh.. dag 20 i fatburner og jeg var meget tæt på at give op efter 1. runde fordi jeg faktisk fik det fysisk dårligt. men jeg valgte at fortsætte og gennemførte, dog med færre burpees, 32+27. Det fysiske ubehag forsvandt da jeg fortsatte, det er jo en god erfaring. Det blev ikke til 50 noget idag, men 10 min yogaøvelser efter træningen istedet, kunne mærke min krop trænger til at få nogle dybe stræk og måske også få sænket cortisolniveau. Dejlig fornemmelse nu her efter:)

  • Gitte Eilstrup

    50 til hver side, af den øvelse, hvor man står på alle 4 med strakte arme og svinger benene ud til siden og #31.
    Ingen træning søndag ud over håndbold….

  • Mie

    En løbetur blev det til igår og 50 dips idag. Hmm vi ser om jeg kan slå dig.. Jeg har hørt rygter om at du laver 40 burpees i den sidste fatburner. Jeg lavede 31 i første omgang idag men kom sgu op på 39 i anden!

  • admin

    Ja Ann Louise…. husk også at når du laver dine squats at du kommer ned i 90 graders bøjning…. brug et spejl til at tjekke din form. MEGET vigtigt at forholde sig til de fornemmelser man har….. så er der helt sikkert noget om det 😀

  • admin

    De der jump lunges vil jeg også lave i dag… tak for inspirationen 😀 Ja ja 34 + 35 ikke dårligt… du slår jo snart mig… I dare you 😉

  • Mie

    50 jump lunges med 3 kg. ud til siden og op. 34+35 burpees i fatburner. Det går langsomt med fremgangen nu men den er der.

  • Ann Louise Larsson

    Det kan der godt være noget om, med hensyn til “forkert” vægtdeling i MT. Det skal jeg lige huske 🙂 Jeg er mere øm omkring hoftepartiet i dag. Det må blive en ommer i weekenden. Kan godt lide at være øm efter træning. Så føler jeg, at jeg har lavet noget 😉
    Det er forresten super, at du kommer med en lille reminder, med hensyn til korrekt udførelse af øvelserne. De hjælper mig i hvert fald, når der går fart i den i stedet

    Lovefitness 28 og 50 “rope-pulling” cykling med benene.

    ha en dejlig dag.

  • Mie

    50 af dem hvor man svinger vægt (nok bedst med kettlebell men det har jeg ikke så i mit tilfælde håndvægt 8,5 kg) fra bred squat op til skulderhøjde

  • admin

    Husk at når du laver mt. climbers at du har vægten ude ved skuldrene, så det ikke udelukkende er ben træning i både squats og mt. climbers….. måske kan det være derfor at de tog livet af dig.
    Jeg oplever ofte at man helt automatisk rykker tyngden længere tilbage når man står i planken 🙂

  • Ann Louise Larsson

    Lovefitness 25 LEG DEATH!!! 😮
    squats jump var gode, men det var MT der tog livet af benene 😉
    og så lige 50 dibs.

  • Gitte Eilstrup

    Tak Pernille! Der er godt nok sket meget siden sidste år:D

    50 bicycles og dag 8 i 10-dages udfordringen i dag.

  • Ann Louise Larsson

    Så blev det lovefitness 27 og 50 bridges.
    Resten af dagen skal bruges på at pleje dreng med skoldkopper og fejre at min barsel er slut og livet som ledig begynder Baaaahhhhhh 🙁
    Ha en dejlig dag 🙂

  • Mette

    Jeg får desværre ikke skrevet herinde……..men jeg får skam stadig lavet øvelserne, så jeg hænger stadig på 😉 god dag til alle 🙂

  • admin

    ja AV AV AV for dælan da 50 dive bombers…. uha uha det er vildt. Jeg kan huske da jeg stod for opvarmningen til håndbold….Hvis jeg dér havde sagt til dig (og til mig selv) at du ville et år senere kunne lave 50 divebombers…. ja så havde jeg nok tænkt at det ville være ambitiøst… men det er du Gitte. Så HURRRAAA for beslutsomhed og selvdisciplin 😀

  • admin

    ja det beviser bare hvor meget de der burpees giver…. enten så hader man dem og undgår dem….eller også hader man dem men laver dem alligevel fordi man bare ved at de virker og derfor top-motiverende 🙂

  • Louise

    Træning #27 + 50 burbies ( 30 med “rigtige armbøjninger og 20 uden )
    Er så stolt, for da jeg startede for lidt over en måned siden med at træne kunne jeg ikke tage en eneste rigtig armbøjning 🙂

  • Ann Louise Larsson

    godmorgen kære pernille og tilhængere 😉

    søndag lovefitness 23 og 50 supergirl
    mandag pause
    idag lovefitness 26 og 50 planks med dib
    god dag

  • Gitte Eilstrup

    50 vandrette og 50 lodrette scissors og dag 7 i 10-dages udfordringen.

    Og så er det ikke VM i løb, men i agility med hunden, så løbeturene er især for hans skyld 😉

  • Gitte Eilstrup

    Jep, nappede lige 10 km, men jeg skal være ærlig og indrømme, at hvis det ikke var fordi jeg skal til VM om mindre end 2 mdr., så var jeg nok ikke kommet afsted….

  • Mie

    Dag 15, 50 Jump squats og 32+34 burpees i træk på fatburner.Jo tak Pernille. Kan se muller På trods af 4 te-birkes idag

  • admin

    jamen halløjsa 25 armbøjninger i træk…. det er altså bare sejt. Du bliver jo noget af en trænings-babe her til sommer 🙂

  • Mie

    Bicycles ja. Idag alm armbøjninger her og der på 12 timers arbejdsdag. Lavede 25 i træk, har jeg aldrig ku før!

  • Ann Louise Larsson

    hov, kom da vist lige nogle dage bagefter. Torsdag lovefitness 12 og 50 lunges.
    Fredag lovefitness 13 og 50 highknees.
    I dag for vi gæster, så jeg håber jeg kan nå træningen, ellers har jeg skrevet 12 forskellige øvelser ned, som jeg skal lave 50 af igennem dagen, når tiden er til det.
    det er highknees, pull, squats, MT, Bridges, legswing, kettelbell swing, armbøjninger, lunges og curtesi L med sliders, plank m. kneedrop og supergirl. Go lørdag 🙂

  • Gitte Eilstrup

    #25 og så 50 maveøvelser – ved ikke hvad de hedder, men som med dip-station og trække benene op.

  • Mie

    Tak Pernille. Det er meget motiverende at være med her. Dag 12: jump lunges. Dag 13: Den maveøvelse hvor man ligger på ryggen, har hænderne bag hovedet og trækker skiftevis til modsatte knæ/albue(??)

  • admin

    sådan Mie… super sejt at du har rykket dig så meget 🙂
    Der er så mange faktorer der spiller ind i den der burpee, så super flot at du har rykket dig. Man skal presse sig selv max under de tre minutter 😀

  • Mie

    dag 11: 50 plank walks: ned-ned-op-op = 1 stk.

    jeg kører fatburner ved siden af siden 1 marts og vil lige fortælle at jeg er gået fra at starte med 25 + 25 burpees i de 2x 3 min til 32 + 31 uden pause her idag på dag 10. Skønt at mærke udvikling.

  • Gitte Eilstrup

    50 maveøvelser “rope” et eller andet??? Og #23.
    Rigtig dejligt du er ved at være klar til at træne igen 😀

  • admin

    Ja det er rart at vide at man hurtigt er tilbage på sporet…. rart at man ikke har helt så dårlig samvittighed, bare måske lidt utålmodig 🙂 tro mig dér er jeg jo lige i øjeblikket.
    Godt at du har fået gang i træningen igen 😀

  • Ann Louise Larsson

    lovefitness 23 og 50 mt climbers.
    Havde barn syg hele sidste uge, så der var ingen energi til træning hver dag. Og for første gang i mange år, havde jeg ikke dårlig samvittighed. Vidste at jeg ville lave et comeback i denne uge. So sagt så gjort. Fastedag igår og en lang gåtur i det gode vejr. Og i dag trænet og powerwalked 5 km. Wuhuu..

  • admin

    Forgårs lavede jeg 50 squats
    igår lavede jeg 50 knee raises 🙂
    idag har jeg lavet 50 mt. climbers med sliders…. da min ryg ikke er så glad for hop i planke
    ….. så er vi igang 🙂

  • Gitte Eilstrup

    Ingen træning i går, da jeg var godt træt i kroppen, men spillede da en håndboldkamp og fik trænet hunden 😉
    I dag har jeg lavet 60 sideplanke hvor hoften trækkes ned og modsatte arm trækkes under – kan slet ikke huske hvad øvelsen hedder – og trænet dag 5 i 10-dages udfordringen.

  • Eva

    Glemmer at skrive hver dag. Sorry…
    Træner mave de dag jeg er ude og gå mine 8 km. De andre dag træner jeg lidt forskelligt:-) Rigtig god bedring med ryggen <3

  • admin

    hvor er I altså bare effektive og gode…. jeg tror også snart jeg er ved at være klar til 50 stk af noget…. jeg savner at træne helt vildt 🙂
    Knus til jer alle for at give den max gas 🙂

  • Ann Louise Larsson

    Lovefitness 8 og 50 jumpsquat. Havde ikke så meget energi til længere træning i dag. 🙁

  • admin

    Hvor er I bare gode alle sammen…. jeg holder en lille pause med min ryg og kommer stærkt tilbage snart håber jeg 🙂

  • Mette

    Plank med op og ned 😉 og november udfordring dag 28……den var godt nok hård med feber i kroppen

  • Eva

    Trænede i går #lovefitness 21 og ingen marts udfordring, men den er jeg startet med i dag.
    50 maveøvelser den med håndvægten, husker ikke navn på den, men har været brugt meget på det sidste og den er super god. Ingen alm. træning i dag da jeg har været ude og gå 8 km inden:-)
    Dejlig dag til jer alle.
    Knus Eva

  • admin

    Dag 1 (1 marts)
    Da jeg har været syg, så startede jeg stille og roligt op med 50 mt. climbers
    2 rep = 1 mt climbers

  • admin

    Nå så du har også været ramt…jeg er først klar idag mandag og har været HELT VÆK fra træning i en HEL uge. Det er skræmmende 🙂

  • Gitte Eilstrup

    50 armbøjninger klaret, men ingen alm. træning – er også først ved at komme mig ovenpå sygdom….

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.