30 dage november

Dag 1 (18minutter)

Dag 2: (12minutter)

Dag 3: (20 minutter)

Dag 4 fridag 🙂

Dag 5: (12 minutter)

Dag 6: (12 minutter)

Dag 7:( 18 minutter)

Dag 8 fridag 🙂

Dag 9: (16 minutter)

Dag 10: (18 minutter)

Du skal ikke bruge noget udstyr

10/50 (de 10 sekunder er mt.climbers, så der er ikke pause)

Dag 11 (20 minutter)

Du kan bruge en stol og en håndvægt/kettlebell i denne træning hvis du vil intensivere hårdhedsgraden 🙂

Dag 13: (12 minutter)

Du kan evt bruge en kettlebell eller sandbag for ekstra umpf 🙂

Dag 14: (24 minutter)

Dag 15 af 30 (12 minutter)

ikke noget udstyr nødvendigvis, bruger dog en UGI ball i den sidste øvelse til lidt ekstra vægt.

Dag 17 (20 minutter)

 

Dag 18 af 30 ( 12 minutter uden udstyr)

 

Dag 19 af 30

10 eller 15 min og du skal/ kan bruge et sjippetov, dernæst bruger jeg en kettlebell. Her kan du bruge en sandbag, håndvægt istedet hvis du ikke ejer en sådan én.

God træning.

Dag 21 af 30 (21 minutter uden udstyr)

Dag 22 af 30  (10 minutter- ikke udstyr men bruger en sandbag 18kg)

Dag 23 af 30 (12 min) intet udstyr

 

Dag 25 af 30 (24 minutter) uden udstyr

dag 26 a 30 (16 min) Jeg bruger en kettlebell og en sandbag.

 

Dag 27 a 30 (18 min) 6 øvelser og du kan/skal bruge en swiss ball og en håndvægt for ekstra udfordring

 

Dag 29 af 30 (12 min)

 

Dag 30 del 1

 

Dag 30 Del 2

23 thoughts on “30 dage november

  1. Hej Mie
    Jeg har nu været inde og tjekke op på den der 60 dages udfordringsside, kan godt se at der er lidt knas på siden, men hvis du går ind i venstre side og trykker på ‘lovefitness udfordringer’….
    Der står udfordringerne på en række og dér trykker du på 60 dages udfordringen…. den første dag (dag 1) er linket vist i udu, men de næste står derned af på række. Håber det giver mening 🙂

  2. Kære Pernille, jeg ville starte op på 60 dages udfordringen, men teknikken driller, og siden lukker ned hver gang jeg prøver at gå ind på den. Vil du se om der er noget, du kan gøre? I mellemtiden laver jeg bare denne igen:) Jeg var forresten til en boksetime i går (første gang) og blev spurgt: “Hvad har du trænet før, du er godt nok stærk” Lever lige højt på den kommentar og vil dele den med dig, kunne jo svare at det er resultatet af din hiit træning:) Kh Mie

  3. Godt nytår.
    Jeg har i dag taget dag 1 i novemberudfordringen. Og i morgen tager jeg dag 2…. Så er jeg endelig i gang igen. Jubiii.

  4. Så blev jeg også færdig med november udfordringen 😀

    Er spændt på om benene når at blive klar til kamp i aften 😉

    Knus Gitte

  5. Ekstremt hårdt i øjeblikket – har desværre været syg i hele sidste uge, og det mærker jeg stadig – men jeg vender stærkt tilbage 🙂 TAK FOR FED TRÆNING ….

  6. Dag 18 – super god og hård træning.
    Jeg tager på ferie fredag og er væk en uge. Men jeg har taget lidt forskellige programmer med fra de foregående dage, som jeg vil træne efter. Er klar igen til træning her d. 29.11. 😉

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *