LoveFitness

Tilbage fra Bali og uden jetlag :-) endelig

Hej alle i friske mennesker 🙂

Jeg er nu endelig fri af jetlag og har været hjemme siden fredag aften.

Det har været en super ferie og Bali er HELT IGENNEM fantastisk. Vi tager helt sikkert afsted igen når der er tid og råd 😉

Jeg fik som I kunne se på min hjemmeside, trænet på ferien og det var rigtig dejligt at få løbet igen. Det gjorde jeg for nogle år tilbage, (3-4 gange ugentligt) og det føltes altså rigtig godt. Måske var det også pga. den fine udsigt rundt øen og det varme vejr, der gjorde at det blev lidt sjovere 😀 Herhjemme har jeg ikke nogle stier eller lign som jeg kan løbe på, og løber derfor direkte på vejene hvor bilerne kører i fuld fart. Dét har altså taget løbe-gnisten fra mig åbenbart og jeg kommer nok ikke sådan for alvor til at løbe igen, men det var rart at lave noget andet også på ferien.

Jeg havde også store vanskeligheder med at uplaode videoer, så derfor blev det kun til en enkelt i Ubud. Det eneste sted hvor internettet bare virkede nogenlunde. Vi gik omkring en 20 km om dagen. Mange ture rundt i landskabet. Så der blev ikke trænet HIIT så ofte i Ubud. Men det virkede ikke synderligt nødvendigt. Jeg fik brugt mit krudt på alt mulig andet 🙂

Pause fra videoer 

Derudover så overvejer jeg en lille pause fra de almindelige træninger, og vil fokusere på lidt anderledes træning de kommende uger. Ved ikke om det er noget jeg vil filme og dele. Dét vil tiden vise.

Jeg var jo igang med kur inden ferien, og tog kun 1 kilo på i ferien. Jeg frygtede det ville være mere. Vi fortsætter med ny livsstil nu vi er kommet hjem. Dét aftalte vi inden afgang til Bali. Ny livsstil går ud på at faste 2 gange ugentlig. Mandag og torsdag ingen mad OVERHOVEDET. Kun kaffe, the og vand. Derudover spiser vi normalt de andre dage, selvfølgelig med sunde retter, og en fornuftig tilgang til mad, men vil ikke have dårlig samvittighed fordi vi har lyst til et stykke kage eller en is (i denne sommervarme) hm hm…. Hvis du har lyst til at se hvad dét drejer sig om i detaljer, så kan jeg anbefale at læse bogen ‘1-dags-kuren’. Den er skrevet af Martin Borch Jensen, og den giver en grundlæggende god og kort forklaring af hvad der sker i kroppen når man vil tabe sig. Vi er lige startet, så ved ikke hvor godt det virker endnu.

Kommentarer der motiverer 🙂

Jeg kan læse at I stadig får trænet, og dét er jo det vigtigste. Glæder mig over jeres små kommentarer til dagens træning. Bliv endelig ved med dét. Måske vil det netop være DIG der motiverer mig til at lave nye videoer igen.

Hold dig opdateret her på siden.

3 kommentarer

  • admin

    Tjek evt mit seneste indlæg ud omkring 1 dags kuren. Man KAN altså komme af med det genstridige fedt.

  • Ann Louise Larsson

    Velkommen hjem 🙂
    Håber det har været en skøn tur.

    Her har jeg moret mig i menuen. Jeg har taget alle videoerne i 10-12 min-, 13-20 min-, og 21 – 30 minutters træningerne. Og har lige taget din træning fra Bali.. Skøn kulør du har fået.
    Min plan er nu, at jeg tager udfordringerne fra en ende af.

    Jeg har snart nået mit mål, og skal til at lægge en strategi om, hvordan jeg holder det ved lige. De sidste 3 kg er meget svære. Vægten leger yo-yo, men det skal nok komme.

    Ha en skøn aften

    Ann louise

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.