LoveFitness

lovefitness #3

Så er der en 17,5 minutters træning klar til jer. I skal kun bruge et sjippetov, men kan også lave en anden øvelse hvis I ikke har sådan et.

Jeg siger i starten af videoen at den var 20 min og at det er delt op i 30/50 men men men det er ikke rigtig. Jeg må have indstillet min timer forkert, for den hedder 20/50 (men jeg opdager fadæsen lidt inde i videoen) så bær over med mig.

god træning alle sammen.

knus Pernille

4 kommentarer

  • Mie

    Hej Pernille, Jeg fik pludselig ondt i mit højre knæ (har før haft problemet lidt ifm løb) og har derfor indstillet træningen siden d. 5/1. Efter nogle dage hvor jeg ikke har mærket noget til det er jeg gået i gang igen, I dag er jeg startet hvor jeg slap (Jeg har vist lidt OCD. Kan ikke holde ud at springe træninger over.)

    Før trænede jeg altid i bare tæer, men nu prøver jeg med sko for ekstra støtte. Jeg er altid meget opmærksom på at spænde op i maven og ikke lade knæet gå ud over fødderne i lunge/squat-øvelser, men må være endnu mere opmærksom. Hvis du kan komme i tanker om andre ting jeg kunne gøre er jeg åben for forslag.:)

    Ellers, fedt, skønt dejligt at være i gang igen, det har ikke været med min gode vilje at holde pause, jeg har savnet det!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.