LoveFitness

#95 20min HIIT

🙂 så kom den endelig…. den næste træning som jeg først har fundet energien til at få trænet idag. Jeg har virkelig været træt i denne uge, og ja jeg ved godt at man kan få mere energi af at træne, men når jeg så samtidig gerne vil lave øvelserne ordentligt og min krop føltes 10kilo tungere (især i benene) så må jeg kapitulere. Så tog jeg så også lige 32 minutters træning. Først de 20 min HIIT (der rammer skuldrene rigtig meget) og dernæst en 12 min cardio strength. Begge videoer ligger herunder, men kun med mig på den ene. Den anden træning lavede jeg sammen med min mand, så derfor er det op til dig om du selv vil træne den. Det er ikke REAL TIME, så du skal træne med din egen timer, men jeg vedhæfter den med her, så du kan se hvilken træning jeg laver. Du kan jo også ‘bare’ lave en runde mere af dén jeg har lagt ind idag 🙂 Frit slag i bolledejen som man siger.

Jeg bruger alle øvelser undtagen een en håndvægt eller to (kun i en enkelt øvelse) så det er vigtigt at du har håndvægt klar. Hvis du ikke har noget udstyr så laver du bare øvelserne uden…..

  1. frogger row
  2. twisting db hop over
  3. romanian warrior and dead lift’
  4. weighted toe touch abs
  5. goblet squat
  6. star toe touch (Jeg glemte hvilken øvelse jeg skulle lave, og dét jeg havde skrevet i min bog gav ingen mening, så første omgang var V up abs og anden star toe…. sorry for forvirringen men stopper jo ikke og laver træningen om 😉
  7. alt side plank arm lift
  8. squat and press up (helt ned i squat hver gang)
  9. temple tab abs
  10. down dog and weight toe drag

God fornøjelse 🙂

Min egen træning

 

 

Den der fra facebook 🙂 12 min skulder DØD siger jeg bare ‘and you are on your own’

Øh måske må jeg ikke dele den, så derfor kan jeg jo bare lige sige at den hedder 12-Minute Burner og det er Men’s Health der har posted den…. tjek den ud 🙂

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.