LoveFitness

#73 20+5min HIIT

Husk at det er vigtig at du altid skal være obs på din udførelse. Kan du mærke at en øvelse ikke føltes rigtig eller direkte gør ondt, tjek dig selv. Lav øvelsen foran et spejl, lyt til mine anvisninger. Det er ofte sådan, at når man vil skynde sig eller er ukoncentreret, så sløser man med øvelserne. Det værst tænkelige kunne være at du blev skadet, og måtte holde pause, men derudover er der også den risiko for at du belaster led forkert så på sigt få ondt. Til sidst kan det jo faktisk bare være at du, ved ikke at lave øvelse korrekt, så får du næsten intet ud af selve øvelsen. Og dét er bestemt ikke meningen. Du har ofret tid og energi på at komme igang, så skal det dælme da også virke 🙂

Så på med ‘arbejdshandskerne’ som man siger. Gør dig umage og vær opmærksom på hvad du laver. FOKUSÈR 🙂

20 min HIIT og 5 min ab burn 🙂 Du skal bruge et sjippetov og hvis du har en swissball eller sliders til den sidste øvelse i HIIT. Hvis du ikke har nogen af delene kommer jeg med forslag til hvad du så kan lave.

God fornøjelse

1. Windshield Plank
2. Curtsy Squat alt. leg
3. Sumo Pushup
4. Foreward Lunge & back Lift
5. Tricep low hold and 4 leg lift press up
6. Hip Thrust (alternating)
7. Spiderman Plank / spiderman push up
8. Goddess Reach out
9. Plank push back crunch
10. Deep Squat to Chair Pose
11. Plank Walkout & push up triceps
12. Pendulums
13. Knee Drop Plank & push up
14. Shoulder Tap Reach
15. Swiss ball tuck under

5 kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.