LoveFitness

13 februar er SÅ klar til dig NU :-)

En 20 minutter kort træning som bare giver et rigtig godt bevis på, at mere tid behøver man ikke at bruge på sin træning.

Jeg er brugt bagefter men på den dejligste måde. Der er klart en følelse af at min krop har været hele vejen rundt.

Husk at du skal passe på at du ikke snyder i øvelserne. Så hellere tage en pause og så fortsætte når du er klar til at give den gas. Det er ikke meningen at du skal snyde, eller hoppe over hvor gærdet er lavest 🙂

Du skal presse dig selv til MAX og mærke efter hvordan din krop respondere på din træning. Kunne du have nået to gentagelser mere, så SKAL du gøre det, selvfølgelig ordentligt. Ikke sjuske med din form.

Nå men god fornøjelse. Træningen ligger under februar og du skal bruge et sjippetov og en stol. Derudover bare dig selv og en masse gåpåmod.

Knus og god lørdag til dig og dine.

Jeg smutter i sommerhus og skal presse mine veninder til at træne i eftermiddag eller i morgen formiddag. Måske vil de være med på en video – hvem ved 😉

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.